Obchodní podmínky

Článek I.

Úvodní ustanovení

 Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup zboží prostřednictvím webového sídla www.duvlan.cz, jehož provozovatelem je společnost Duvlan s.r.o., IČ: 36 811 033, se sídlem: K Zornici 1990/23, 957 01 Bánovce nad Bebravou jako prodávající ve vztazích upravené obchodním zákoníkem, resp. obchodník pro spotřebitele (dále jen „obchodník“). Nákup zboží v jejich smyslu mohou uskutečňovat fyzické i právnické osoby (dále jen „kupující“), přičemž blíže vymezují práva a povinnosti obchodníka a kupujícího. Kupující souhlasí s tím, že předmětnými obchodními podmínkami se bude řídit každá kupní smlouva uzavřená mezi ním a obchodníkem.

 Pro vyloučení pochybností nejsme provozovateli online trhu, a tudíž nejsme osoby, které provozují a poskytují Spotřebitelům online trh, a to ani prostřednictvím třetí osoby, a tudíž nevztahují se na nás zvláštní informační povinnosti podle § 16 a § 17 Zákona o ochraně spotřebitele.

 Článek II.

Objednávka a storno objednávky

 Elektronická objednávka kupujícího realizovaná prostřednictvím webového sídla www.duvlan.cz představuje závazný návrh na uzavření kupní smlouvy. Po odeslání objednávky bude tato zaregistrována v systému obchodníka, o čemž bude kupující informován oznámením o přijetí objednávky.

 Kupní smlouva je uzavřena momentem doručení souhlasu obchodníka s návrhem kupní smlouvy kupujícímu, tzn. potvrzením přijetí objednávky ze strany obchodníka ve formě e-mailového „potvrzení objednávky“, které bude zasláno na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou při jeho registraci na webovém sídle www.duvlan.cz., nebo na e-mailovou adresu uvedenou při zadávání objednávky ( objednávka bez registrace). Mlčení nebo nečinnost obchodníka sami o sobě neznamenají přijetí a/nebo potvrzení objednávky.

 Kupující je oprávněn bez uvedení důvodu stornovat objednávku do 24 hodin od objednání zboží zasláním emailu na info@duvlan.cz. Do předmětu zprávy je třeba uvést „STORNO“ a současně řádně identifikovat objednávku, která má být stornována. Pokud mezitím byla objednávka uhrazena bankovním převodem, bude kupujícímu zaslána celá částka zpět na jeho účet.

 
Článek III.

Cena a platební podmínky

 Kupující je povinen za zboží, jehož objednávka byla obchodníkem přijata, zaplatit kupní cenu platnou v době odeslání objednávky obchodníkovi, a to řádně a včas. Kupující bere na vědomí, že součástí objednávky je povinnost zaplatit obchodníkovi kupní cenu (tzv. objednávka s povinností platby“), jakož i poplatek za dopravu a manipulační.

 Kupní cena je cena uvedená na webovém sídle www.duvlan.cz k vybranému zboží v době odeslání objednávky kupujícího obchodníkovi. Všechny kupní ceny zboží jsou uvedeny včetně příslušné daně z přidané hodnoty. Kupující si může vybrat ze čtyř způsobů platby kupní ceny:

1. Dobírka - v hotovosti kurýrovi při převzetí objednávky.
2. Úhrada předem na bankovní účet obchodníka – kupující na účet obchodníka převede nebo vloží částku ve výši ceny objednávky.
3. Online platba kartou - VISA a MasterCard

Pokud si zákazník zvolí způsob platby dobírkou, bude mu také navíc připočítán příplatek ve výši 30 Kč. U nadrozměrných zásilek přes Geis je částka dopravy 299 Kč. Pokud si kupující zvolí druhý způsob platby (úhrada předem na bankovní účet obchodníka), obchodník mu na e-mail zašle číslo účtu a variabilní symbol, který uvede do platebního formuláře. V případě platby kartou má zákazník po vytvoření objednávky možnost prokliknout se do platební brány GoPay, kde může zaplatit vytvořenou objednávku prostřednictvím platební karty.

 Článek IV.

 Dodací podmínky a náklady na dodání zboží


Obchodník dodá kupujícímu zboží, které je vedeno skladem, po potvrzení objednávky - platba na dobírku. Při platbě převodním příkazem a platební kartou dodá obchodník kupujícímu zboží vedené skladem po připsání platby na účet obchodníka. Pro zboží, které není skladem, platí doba dodání uvedená na stránce. Pokud obchodník nemá zboží fyzicky na skladě (o čem bude kupujícího informovat), bude zboží kupujícímu dodáno nejpozději do 30 dnů ode dne potvrzení přijetí objednávky.

 V případě neočekávaného zpoždění obchodník operativně informuje kupujícího a domluvíme se s ním na jiném možném postupu tak, aby bylo vyhověno kupujícímu v maximální možné míře.

 Objednané zboží bude kupujícímu zasláno prostřednictvím kurýrní služby na adresu, kterou kupující uvedl v objednávce jako dodací adresu. V případě rozměrnějšího nebo těžšího zboží si kupující zajistí vynášku do bytu ve vlastní režii, nebo kupující v předstihu kontaktuje prodejce o možnosti speciálního dovozu, případě vynášky takového zboží.

 Ke kupní ceně zboží bude připočten poplatek za dopravu:

 Doprava

GLS: 99 Kč
těžké/nadrozměrné zásilky: 299 Kč

Zboží zasíláme kurýrní společností :
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.,
https://gls-group.eu/SK/sk/vseobecne-obchodne-podmienky/
Geis SK sr.o. https://www.geis-group.cz/data/images/_orig/9/2059.pdf

 Článek V.

 Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy


Kupující, který je fyzickou osobou (spotřebitelem) a při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání má ve smyslu ust. § 20 násl. zák. čj. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka ao změně některých zákonů právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odběrateli (právnická osoba, fyzická osoba podnikatel nebo jiná organizace) nevzniká právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení zboží.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme zboží.
Kupující může odstoupit od smlouvy i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy je kupující povinen informovat obchodníka o svém rozhodnutí odstoupit od kupní smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adrese: Duvlan s.r.o., K Zornici 1990/23, 957 01 Bánovce nad Bebravou -mailem na adrese: info@duvlan.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od kupní smlouvy. K tomuto účelu může také kupující použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je umístěn na webovém sídle www.duvlan.cz.


FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy. Po odstoupení od smlouvy budou kupujícímu vráceny všechny platby, které uhradil v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cena, včetně nákladů na doručení zboží kupujícímu. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud si kupující zvolí jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který obchodník nabízí. Platby budou kupujícímu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bude obchodníkovi doručeno oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy.

 V případě, že kupující využije svého práva na odstoupení od smlouvy, kontaktuje obchodníka na telefonní číslo uvedené v kontaktech a dohodne se na postupu vrácení zboží a to nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud kupující zboží odešle zpět před uplynutím 14 denní lhůty. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno resp. zaslaný obchodníkovi v jeho původním obalu, s dokladem o koupi, s kompletním příslušenstvím, dokumentací apod.. Kupující má právo zboží po převzetí odzkoušet obdobným způsobem, jak je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, tzn. odzkoušet zboží tak, aby zjistilo vlastnosti a funkčnost zboží. Kupující bere na vědomí, že nemá právo začít zboží používat a po několika dnech jej vrátit obchodníkovi. Pokud zboží jeví známky poškození nebo používání, nebo zboží není kompletní, obchodník si vyhrazuje právo vrácení takového zboží neakceptovat nebo účtovat kupujícímu náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Kupující v plném rozsahu odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámce zacházení potřebného ke zjištění vlastnosti a funkčnosti zboží.

Součástí zboží je i jeho balení (zpravidla kartónový obal). Kupující je povinen obal zboží rozbalit (odstranit) v maximální míře šetrně, a to v zájmu zachování neporušenosti jeho funkčnosti. Balení zboží je kupující povinen si odložit pro případ, že by se rozhodl využít svého práva na odstoupení od smlouvy ve smyslu výše uvedených podmínek.

Při odstoupení od smlouvy nese kupující náklady na vrácení zboží obchodníkovi.
Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li s nákupem zboží poskytovány dárky zdarma, je při odstoupení od kupní smlouvy povinen spolu s vráceným zbožím vrátit is ním související poskytnuté dárky. V případě, že zákazník nevrátí obchodníkovi se zbožím i poskytnutý dárek, je obchodník oprávněn pozdržet vrácení kupní ceny zboží zákazníkovi do vrácení dárku.

 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

 a ) poskytnutí služby, pokud bylo její poskytování zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a došlo-li k úplnému poskytnutí služby,
b) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho zákazníka,
c ) prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
d ) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
e ) provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal obchodníka; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy obchodníka u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,

 f ) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník tento obal rozbalil,
g ) přeprava zboží, poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času a podle které se obchodník zavazuje poskytnout tyto služby ve sjednané době nebo ve sjednané lhůtě,
h) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, jestliže jeho poskytování začalo s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.


Článek VI.

Odpovědnost za vady

 V případě, že je kupujícím fyzická osoba (spotřebitel), který při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, odpovídá obchodník za vady zboží ve smyslu ust. § 619 a násl. zák. čj. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník vznp., následovně:

  1. a) obchodník odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím; při použitých věcech neodpovídá za vady vzniklé jejich použitím nebo opotřebením; u věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena,
    b) nejde-li o věci, které se rychle kazí, nebo o použité věci, odpovídá obchodník za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době (záruka),
    c ) záruční doba je 24 měsíců; je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí záruční doba před uplynutím této lhůty,
    d) jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna; obchodník je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit,
    e) kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, nevzniknou-li tím obchodníkovi nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady,
    f) obchodník může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže,
    g) jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána, jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit; tatáž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, pokud však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat,
    h) jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci,
    i) má-li věc prodávaná za nižší cenu nebo použitá věc má vadu, za kterou obchodník odpovídá, má kupující místo právo na výměnu věci právo na přiměřenou slevu,
    j) práva z odpovědnosti za vady se uplatňuje u obchodníka, u kterého byla věc koupena; je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě obchodníka nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy; podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi obchodníkem a kupujícím,
    k) práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, neuplatní-li se v záruční době,
  2. l) doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy obchůdek po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá; prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdyby právo uplatnil, jakož io provedení opravy ao době jejího trvání,
    m) dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci; totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.

 
Článek VII.

Reklamační podmínky

 Kupující je povinen zboží zkontrolovat ihned při a po převzetí. Má nárok zboží nepřevzít, je-li na něm nebo jeho obalu viditelné mechanické poškození, zjevně způsobené přepravou nebo je-li zboží neúplné. O předmětných skutečnostech sepíše kupující písemný záznam s doručovatelem zboží. V případě prokázání opodstatněnosti uvedených skutečností má kupující nárok na výměnu zboží nebo vrácení peněz.

 Mechanické poškození zboží v neporušeném obalu je nutno nahlásit okamžitě po převzetí zásilky obchodníkovi. Kupující nesmí v uvedeném případě zboží nijak používat. Pozdější reklamace uvedeného charakteru nebudou akceptovány.

 Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím výrobku kategorie domácí, profesionální použití, nesprávnou montáží, mechanickým poškozením, opotřebením dílů při běžném používání, povětrnostními vlivy, nesprávnou údržbou, neodbornými zásahy, nesprávným zacházením a nevhodným umístěním.

 V případě uplatnění reklamace kupujícím, který je fyzickou osobou (spotřebitelem) a při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání vztahuje se na reklamační řízení postup ve smyslu reklamačního řádu umístěného na webovém sídle www.duvlan.cz .

 Pokud je kupujícím právnická osoba, fyzická osoba podnikatel nebo jiná organizace (pokud kupující v rámci objednávky zboží uvedl své IČO, má se zato, že nakupuje jako uvedená osoba), odpovědnost za vady se řídí příslušnými ustanoveními zák. čj. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, vznp. Záruční doba v těchto případech je 12 měsíců.

 Záruční doba 12 měsíců platí iv případě, že zákazník kupuje používané zboží.

 30 denní lhůta pro vyřešení reklamace začíná běžet ode dne doručení zboží na reklamační středisko na adrese K Zornici 1990/23, 95701 Bánovce nad Bebravou, nebo není-li nutná oprava na servisním středisku lhůta začíná běžet od zdokumentování vady zboží kupujícím a za -mailovou adresu info@duvlan.cz

 Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout součinnost potřebnou pro vyřízení reklamace a to i připravit stroj na reklamaci do 15 dnů ode dne nahlášení reklamace nebo zdokumentování poškození v co nejkratší době, než je mu umožněno po nahlášení reklamace.

 Postup reklamace určuje dodavatel. Reklamace se řeší dálkovou komunikací.

 Kupující – spotřebitel – má právo obrátit se na obchodníka se žádostí o nápravu (e-mailem na info@duvlan.cz), není-li spokojen se způsobem, kterým obchodník vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že obchodník porušil jeho práva. Pokud obchodník odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby dle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sz.

 Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

 Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a obchodníkem, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.

 
Článek VIII.

Ochrana osobních údajů

 Informace a poučení o právech ve smyslu zákona č.18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů, vznp.

 Provozovatelem webového sídla www.duvlan.cz je Duvlan s.r.o., IČO: 36 811 033, K Zornici 1990/23, 95701 Bánovce nad Bebravou.

 Kupující v případě, že je fyzickou osobou sdělí obchodníkovi své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a e-mailovou adresu. V případě, že je právnickou osobou nebo živnostníkem oznámí obchodníkovi své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, DIČ, číslo telefonu a e-mailovou adresu.

 Odesláním objednávky, dává kupující v souladu se zák. čj. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů, vznp. souhlas obchodníkovi se zpracováním, shromažďováním a uchováváním jeho osobních údajů ve všech svých informačních systémech pro účely zpracování objednávek, informování o stavu objednávek a vedení příslušné evidence jako například při vyřizování reklamací, vedení účetních a jiných dokladů spojených s vyřízením objednávky apod.-

 Kupující uděluje obchodníkovi tento souhlas na dobu neurčitou. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoli písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím obchodníkovi a údaje budou následně vymazány.

 Údaje může kupující změnit na webovém sídle www.duvlan.cz, po jeho přihlášení se. Pokud se kupující rozhodne vymazat svůj e-mail ze zasílání novinek, může jeho vymazání provést sám a to po odkliknutí odkazu na konci e-mailu, který mu byl zaslán.

 Vaše osobní údaje neposkytujeme žádným jiným subjektům, s výjimkou organizací, se kterými je spolupráce nezbytná pro správné vyřízení Vaší objednávky. Poskytovány budou tedy jen zprostředkovatelům smluvně spolupracujícím s Duvlan s.r.o jako jsou přepravní a zasilatelské společnosti, správci databází a pod. Obchodník prohlašuje, že zpracovává osobní údaje kupujícího prostřednictvím těchto zprostředkovatelů: Geis SK s.r.o. , GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Microsoft.

 Kupující na vědomí, že Vaše práva při zpracování osobních údajů jako dotčené osoby upravuje zákon č.18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů, vznp.. Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

 Více o ochraně osobních údajů si můžete přečíst zde: https://www.duvlan.sk/ochrana-udajov/

 Článek IX.

Vkládání uživatelského obsahu na web

 Kontrola vašeho obsahu. Vaše aktivity v rámci této služby zásadně nepodléhají průzkumu, schvalování či moderaci z naší strany a neprověřujeme jejich soulad s právem. Vyhrazujeme si však právo provádět různé typy kontroly obsahu, ať už před jeho publikací nebo následně, a na základě toho obsah filtrovat nebo celý znepřístupnit (například ve formě pozdržení spamových či hanlivých komentářů či znepřístupnění rozpoznaného protiprávního obsahu).

 Funkce spojené s vkládáním uživatelských dat na web. V rámci této služby poskytujeme také:

 možnost přidávat veřejné komentáře, uživatelské recenze, které získáváme od provozovatele portálu heureka.sk a my je zobrazujeme na našem webu; upozorňujeme, že tyto recenze jinak neověřujeme ani nezajišťujeme, že pocházejí od uživatelů, kteří si dané zboží skutečně zakoupili.

 Vzhledem k výše uvedenému se uplatní ujednání „kontrola vašeho obsahu“, „ukládání souborů“ a „práva třetích osob a zákonné povinnosti v souvislosti s ukládáním souborů“ obdobně, přičemž za „nahrávaný obsah“ se považuje odpovídající možnost z předchozího seznamu. Protiprávní obsah se může v tomto případě vyskytnout například v případě sdílení autorskoprávně chráněných textů, hanlivých projevů vůči jiným osobám nebo neoprávněného nabízení zboží či služeb chráněných známkovým právem.

 
Článek X.

Kontaktní údaje na obchodníka:

 Duvlan s.r.o.

 K Zornici 1990/23

 95701 Bánovce nad Bebravou

 Registrace v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trenčín, v oddíle: Sro, ve vložce číslo: 18085/R.

 IČO:36 811 033

 IČ DPH:SK2022422402

 email: info@duvlan.cz

 Tel.: 511 444 999

  Bankovní spojení:

 FIO: 2200055128/2010

  Článek XI.

 Orgán dozoru a dohledu

 Slovenská obchodní inspekce

 Odbor výkonu dozoru a Právní odbor

 Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

 Tel. č. 032/6400 109, fax. č.: 032/6400 108